Back

Психологічне напруження у першокласників

Психологічне напруження у першокласників, які вперше переступили поріг школи, виникає як результат реакції на незвичну обстановку, особливо в воєнний час, тому пропонуємо ефективні  правила, які допоможуть дитини екологічно пройти цей період житття.

Правила успішної адаптації першокласників:

1.Памятайте, що своєчасний відбій (21:00-21:30)- запорука спокійного підйому.

2.Проводьте якісний час з дитиною, не відволікаючись на телефоні розмови та роботу.

3. Використовуйте «Правило 3х  хвилин». Коли дитина прокинулась (3 хв), одразу після школи (3 хв), ввечері, перед сном (3хв). Поцікавтеся, як справи у дитини, підтримуйте зоровий контакт, проявляйте щіру зацікавленість в почутому.  Уявіть, що ви розмовляете з другом, якого не бачили давно.

4. Використовуйте слова похвали та підтримки: « В тебе все вийде»; « Ти дуже стараний/на; «Я пишаюся тобою».

5. «Обійми- це ліки і профілактика всіх захворювань! У відомого американського психотерапевта Вірджинії Сатир є відмінна фраза про обійми: «Обійматися чотири рази на день нам потрібно для виживання, вісім — для підтримки себе в нормальній формі і дванадцять — для зростання».

6.Не забувайте говорити дитині про те, як сильно ви її любите, особливо в цей період.

7. Оберіть мінімальну нагрузку серед гуртків. Дитині потрібен час звикнути до статусу першокласника, а трохи згодом можна використовувати весь потенціал школяра.

8. Слідкуйте за здоров’ям дитини (чек лист аналізів), щоб розуміти фізіологічний стан дитини.

9. Сформуйте здоровий ланч бокс дитині, збагачений магнієм та калієм ( сухофрукти, горіхи, сезоні фрукти).

10.Плануйте  цікаві та активні вихідні на свіжому повітрі, велопрогулянки. Це буде одночасно і психоемоційним розвантаженням і згуртуванням всієї родини. Цей час дітки запам’ятають назавжди!

Пам’ятайте,  що батьки, дитина і вчитель- це одна команда, де можна проконсультуватися, отримати підтримку та відповіді на запитання.

Leave A Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *